هر آنچه که باید در خصوص برند آنر (honor) بدانیم
نوشته شده توسط : admin

حوالی سال ۲۰۱۳ بود که برندی جدید با نام  آنر به بازار عرضه شد. از آن زمان برند آنر به صورت مستقل از هواوی تمام تلاش خود را کرد تا محصولاتی اقتصادی را به صورت آنلاین در اختیار کاربرانش قرار دهد. البته در یک سال نخست فعالیت، این برند تنها برای بازار چین عرضه می‌شد اما از ماه آوریل ۲۰۱۴، این شرکت محصولی را با نام honor ۳C برای بازار مالزی عرضه کرد که در واقع اولین فعالیت این کمپانی بود که در خارج از مرز‌های چین انجام می‌شد. در اکتبر همان سال نیز شاهد حضور این برند در بازار اروپا بودیم که مراسم معرفی آن در شهر برلین برگزار شد. اولین پرچم‌داری که تحت برند آنر روانه بازار اروپا شد، honor ۶ نام داشت. میزان فروش این محصول در اروپا بسیار خوب بود. به گونه‌ای که این محصول توانست در طول ۶ ماه ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد که این میزان با کل فروش سال ۲۰۱۴ برابر بود. برند آنر در طول این مدت، حضور خود در سطح جهان را گسترش می‌داد که در نهایت در ژوئن سال ۲۰۱۵ توانست در ۷۴ کشور نظیر کشور‌های اروپایی، هندوستان و ژاپن حضور داشته باشد.

سال ۲۰۱۵ بود که دومین پرچم‌دار این کمپانی با نام آنر ۷ عرضه شد. در اکتبر سال ۲۰۱۵ نیز این برند اعلام کرد که قصد دارد به فروش و سود دو برابر برسد و همچنین برنامه‌اش برای تمرکز به بازار چین را به صورت عمومی اعلام کرد. هدف برند آنر در آن زمان دستیابی به سود ۵ میلیارد دلاری بود.

همان‌طور که گفته شد، برند آنر در ابتدا تمام تمرکز خود را روی فروش آنلاین قرار داده بود و از این طریق قصد داشت تا هزینه‌های مربوط به فروشگاه‌های واقعی را از چرخه حذف کرده و در نهایت محصول ارزان‌تری را در اختیار مشتریان قرار دهد. فروشگاه آنلاین آنر که در ابتدا از بازار چین شروع به کار کرده بود، Vmall نام داشت. این فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۱۵ در بازار‌های اروپا و انگلیس نیز شروع به کار کرد و کاربران این مناطق از طریق فروشگاه  آنر  می‌توانستند خریدهایشان را به صورت مستقیم از کمپانی انجام دهند. اما در اواخر سال ۲۰۱۵ بود که آنر خبر از اتفاق بزرگی داد و اعلام کرد که قصد دارد تلفن‌های هوشمند و ابزار‌های پوشیدنی‌اش را برای بازار آمریکا نیز عرضه کند. ورود این برند به بازار آمریکا از طریق نمایشگاه سالانه CES صورت گرفت که آنر در جریان آن از محصول جدید خود با نام آنر ۵X رونمایی کرد. این محصول در ابتدا تنها به صورت آنلاین قابل خریداری بود اما بعد از مدتی خرده فروشی‌ها نیز به فروش آن مشغول شدند.

آگوست ۲۰۱۶ بود که Recode اعلام کرد آنر توانسته ۶۰ میلیون نسخه از محصولات خود را بفروش رساند که در نتیجه آن درآمد ۸.۴ میلیارد دلاری عاید کمپانی شده است. سومین پرچم‌دار آنر نیز با نام honor ۸ در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد.

آنر 9

دسامبر ۲۰۱۶ آنر از محصول جدیدی با نام آنر مجیک (honor magic) رونمایی کرد. این اتفاق با مراسم سومین سالگرد تاسیس برند آنر همزمان بود. آنر مجیک در واقع یک هوش مصنوعی بود که قابلیت تعامل هوشمند بر اساس اطلاعات کاربران را ارائه می‌داد. کمی بعد‌تر، در ژانویه ۲۰۱۷ شاهد معرفی محصول جدید آنر با نام آنر ۶X در نمایشگاه CES بودیم. البته این محصول پیش‌تر در بازار چین عرضه شده بود و از این نمایشگاه به بعد روانه بازار ۱۳ کشور دیگر نیز شد که آمریکا هم یکی از آن‌ها بود. این تلفن هوشمند جایزه بهترین محصول CES ۲۰۱۷ را از نشریات مختلف نظیر Android Authority، Digital Trends، Slash Gear و Talk Android دریافت کند.

آنر ۸  پرو نیز در آوریل ۲۰۱۷ روانه بازار شد که البته قبل از آن در چین با نام آنر V۹ عرضه شده بود. آنر ۹ هم به عنوان چهارمین پرچم‌دار این برند در ژوئن ۲۰۱۷ عرضه شد که توانست در ماه نخست ۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

لازم به ذکر است که George Zhao مسئول بازار‌های جهانی  آنر  است و Eva Wimmers نیز به عنوان مسئول آنر در بازار اروپا انجام وظیفه می‌کند. این دو شخصیت از افراد شناخته شده این حوزه به شمار می‌روند.

برنامه تجاری آنر

تا سال ۲۰۱۶ برند  آنر  تمام محصولات خود را تنها از طریق فروشگاه آنلاین خود و سایر فروشگاه‌های سوم شخص آنلاین به فروش می‌رساند اما بعد‌ها برخی از محصولات این برند در فروشگاه‌های فیزیکی منتخب نیز برای فروش قرار گرفتند. هزینه‌های مربوط به فروشگاه‌های فیزیکی دلیلی بود که آنر را از فروش فیزیکی محصولاتش منصرف می‌کرد و قصد داشت به جای ایجاد این هزینه‌ها، محصولات خود را با قیمت پایین‌تری به دست مشتریان برساند. فروش آنلاین محصولات آنر دارای تخفیفات روزانه نیز بود و کاربران Honor Club می‌توانستند موقع خرید محصول، تخفیف بگیرند.

محصولات آنر در بازار ایران نیز محبوبیت زیادی دارند. از آن‌جایی که این برند جوانان را بازار هدف خود مشخص کرده، تلاش می‌کند تا محصولاتی با قابلیت‌های کاربردی و البته قیمت مناسب روانه بازار کند. در نتیجه این رویکرد، اغلب محصولات برند آنر دستگاه‌های جذابی به حساب می‌آیند که قیمتشان نیز مناسب است. در بازار ایران هم افراد زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنند.
تاکنون محصولات زیادی توسط برند آنر در سری‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. از سری‌های این برند می‌توان به سری C، V، i، X و چند سری دیگر اشاره کرد. پرچم‌داران این برند به ترتیب آنر ۶، آنر ۶ پلاس، آنر ۷، آنر ۸، آنر ۸ پرو، آنر ۹ و آنر ۱۰ هستند که آخرین پرچم‌دار این کمپانی با نام آنر ۱۰ چند روز پیش معرفی شد.

برای مطالعه کامل مطلب کلیک کنید: هر آنچه که باید در خصوص برند آنر (honor) بدانیم

منبع: سایت موبایلستان





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: